„Wybierz prawdziwy rock” - kampania Antyradia

Reklama

AntyradioPod hasłem „Wybierz prawdziwy rock” ruszyła kampania Antyradia. To kontynuacja przyjętej rok temu komunikacji muzycznej stacji. Kampanię rozpoczęła reklama teaserowa opublikowana w „Stuff”. W projekcie wykorzystano QR kod, pod którym ukryty jest link do strony ze spotem.



Niecodzienna kampania reklamowa

Aby go zobaczyć trzeba posiadać telefon komórkowy wyposażony w stosowną aplikację. Tematowi QR kodów poświęcono jeden z artykułów październikowego numeru magazynu „Stuff”.

W najnowszej kampanii Antyradio podkreśla swój rockowy charakter i wykorzystuje dobrze znane już hasło „Wybierz prawdziwy rock”. Na jej potrzeby stworzono spot reklamowy, który można zobaczyć w internecie, na kanałach telewizyjnych Kino Polska i Filmbox, a także na ekranach Multikina.

Reklamy Antyradia pojawią się również w prasie (m.in. CKM, Playboy, Focus, Top Gear, Polska The Times, Wprost, Logo, Żagle), na portalu Onet.pl oraz nośnikach zewnętrznych (ekrany ledowe, plakaty, ulotki).


Reklama
Reklama