Antyradio z nową kampanią promocyjną

.

AntyradioAntyradio to stacja dla odbiorców ceniących sobie muzykę rockową – od klasyki po najnowsze utwory tego gatunku. Tę wizję ma komunikować najnowsza kampania wizerunkowa pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock”. Do jej przeprowadzenia zaplanowano wykorzystanie outdooru, prasy i Internetu.



Nowe spojrzenie na Antyradio

„Celem kampanii jest doprecyzowanie wizerunku muzycznego Antyradia. Na antenie słuchacze znajdują prawdziwy rock i to właśnie chcieliśmy pokazać definiując jednocześnie, co rozumiemy pod tym pojęciem. Mamy dobry produkt i teraz pokazujemy to szerszemu odbiorcy” – mówi Sylwia Sobiesiak, dyrektor promocji marek lokalnych Eurozet.

Kampania znajdzie odzwierciedlenie na antenie Antyradia. Słuchacze mogą brać udział w „Rockowych Wyborach – wybierz najlepszy rock”. Najczęściej wskazywane utwory znajdą się na dwupłytowej składance Antyradia, która ukaże się w grudniu. Antenowa akcja wyborcza to również swoisty sposób badania gustów muzycznych słuchaczy i ich oczekiwań względem stacji.

Walka ze stereotypami

„Chcemy, by to co gra Antyradio, jak najbardziej spełniało potrzeby słuchaczy i trafiało w ich upodobania muzyczne, bo to przecież ich stacja. Nie boimy się chropowatych brzmień i mocnych riffów jednak nie jesteśmy niszową stacją grająca wyłącznie ostrą muzykę, a tak czasem byliśmy postrzegani” – podkreśla Jarosław Paszkowski, dyrektor programowy Antyradia.

Reklamy „Wybierz prawdziwy rock” można zobaczyć na autobusach i innych nośnikach w Warszawie, Katowicach i Krakowie. W Internecie bannery Antyradia ukazują się w Onecie i Wirtualnej Polsce. Reklama prasowa objęła m.in. magazyny Playboy i CKM.

Całość kampanii została zaplanowana i zrealizowana przez dział promocji marek lokalnych Grupy Eurozet.


radio:

7. urodziny Rock Radia. Tygodniowe świętowanie na antenie

21 styczeń 2021

31 stycznia 2014 r. po raz pierwszy można było usłyszeć program Rock Radia. W związku ze zbliżającymi się 7. urodzinami stacji jej zespół zaplanował obchody jubileuszu - 7 dni świętowania ze specjalnymi audycjami i konkursami....

Polskie Radio Kierowców od trzech miesięcy ze słuchaczami

16 styczeń 2021

Od trzech miesięcy swoją działalność prowadzi nowa antena Polskie Radio Kierowców. Stacja skupia się przede wszystkim na poprawie bezpieczeństwa na drogach w kraju i zagranicą, informowaniu kierowców o bieżących warunkach pogodowych i przekazywaniu aktualności motoryzacyjnych.

Muzo.FM coraz dłużej słuchaną stacją radiową

27 październik 2020

Muzo.FM jest piątą najdłużej słuchaną stacją radiową w Polsce. Wśród mieszkańców miast powyżej 100 tysięcy (grupa wiekowa 16-49) stacja znajduje się na drugim miejscu. Najnowsze wyniki badań zbiegają się z szóstymi urodzinami radia.

„Szkoła w czasie pandemii”. Specjalny program radia TOK FM

27 sierpień 2020

Gazeta.pl, Radio TOK FM i Wyborcza.pl połączą siły w przeddzień nowego roku szkolnego - 31 sierpnia br. w radiowo-internetowym programie specjalnym poświęconym edukacji w czasie pandemii. Usłyszymy rozmowy z ekspertami, nauczycielami i dyrektorami szkół.

Radio Nowy Świat już nadaje. Duże zainteresowanie słuchaczy

15 lipiec 2020

10 lipca działalność rozpoczęło Radio Nowy Świat. Twarzą nowej stacji Wojciech Mann, który swoim programem rozpoczął ramówkę w pierwszym dniu emisji. Czy Radio Nowy Świat przejmie dawnych słuchaczy Trójki Polskiego Radia?

Urszula Prussak odeszła z Chillizet. Radio rezygnuje z 8 audycji

25 kwiecień 2020

Urszula Prussak - dyrektor muzyczna radia Chillizet, odeszła ze stacji. Była już dyrektor dołączyła do zespołu latem 2019 roku. Chillizet nie informuje o podłożu pożegnania. W tym samym czasie stacja radiowa poinformowała o rezygnacji w...

Eurozet za obniżeniem wynagrodzeń. Redukcja o 20 procent dla wszystkich

22 kwiecień 2020

Zarząd Grupy Eurozet rozpoczął konsultacje z przedstawicielami pracowników w sprawie czasowego obniżenia wynagrodzeń u wszystkich zatrudnionych w spółkach należących do grupy. Zarząd planuje redukcje wynagrodzeń o 20%. Czy właściciel Radia ZET traci płynność finansową?

Paweł Loroch odpowiedzialny za marketing w Chillizet

13 kwiecień 2020

Paweł Loroch dołączył do zespołu Chillizet. Będzie odpowiedzialny za marketing i promocję stacji. Nadal będzie prowadzić swoje dotychczasowe programy kulinarne w Antyradiu i Meloradiu. Co będzie należeć do nowych obowiązków Lorocha?

XIII edycja akcji ESKA Odwołuje Zimę na Dominikanie

26 styczeń 2020

Radio Eska startuje z XIII edycją akcji antenowej „ESKA Odwołuje Zimę”. Laureaci zabawy spędzą wakacje na Karaibach, w towarzystwie prezenterów oraz Roksany Węgiel, Damiana Kordasa, a także twórców Suchara Codziennego.

30 lat RMF FM. Specjalna urodzinowa ramówka

15 styczeń 2020

15 stycznia RMF RM obchodzi 30. rocznicę powstania. W ten dzień stacja przygotowała urodzinową ramówkę. Przez cały dzień będzie można usłyszeć znanych prowadzących, a od godziny 18:00 rozpocznie specjalny program ze wspomnieniami także z tymi...

Radio WAWA wystartowało z akcją Zróbmy to razem!

05 wrzesień 2019

Radio Wawa rozpoczęło akcję „Zróbmy to razem!”, obejmującą różnorodne działania prospołeczne realizowane przez stację we współpracy z słuchaczami w różnych częściach kraju. Już we wrześniu rozdawane będą odblaskowe zawieszki w Trzebnicy.

Marek Sierocki dołącza do ekipy Radia Plus

02 wrzesień 2019

Znany dziennikarz muzyczny Marek Sierocki z początkiem września dołączył do Radia Plus, w którym poprowadzi trzy audycje. Od poniedziałku do piątku w samo południe poprowadzi „Przebojowa Poczta Marka Sierockiego”. Kiedy jeszcze będzie można usłyszeć Sierockiego?