RMF FM 12. najsilniejszą marką w Polsce

Reklama
RMF FMRMF FM znalazło się na 12. miejscu listy TOP 50, czyli najsilniejszych marek w Polsce, opracowanej przez BAV Consulting . W tegorocznym badaniu BrandAsset Valuator w Polsce przebadano 1294 marki. Na zlecenie BAV Consulting badanie przeprowadziła agencja Millward Brown.



700 000 ankietowanych osób

Badanie zostało wykonane metodą face to face + self-completion na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej dla populacji 18–69 lat. Prowadzone od 17 lat badanie BrandAsset Valuator ma charakter globalny: objęło 44 tysiące marek, na jego potrzeby ankietowanych było 700 tysięcy osób na całym świecie.

Projekt badawczy BrandAsset Valuator – z którego pochodzą wyniki – powstał w 1993 r. jako światowe badanie opinii konsumenckich i innowacyjne narzędzie mierzące kondycję i wartość marek. Jest autorskim, największym projektem badawczym agencji Young & Rubicam.


Reklama
Reklama