Brasil operatorem reklamowym Radia ZET i Chilli ZET

Reklama
Radio ZETGrupa Eurozet rozstrzygnęła przetarg dla agencji reklamowych na obsługę strategiczno-kreatywną marek Radio ZET i Chilli ZET. Przetarg na obsługę reklamową dwóch stacji wygrała agencja Brasil. Agencja pokonała czterech konkurentów, którzy stanęli do konkursu.



„Brasil przygotowało najciekawszą propozycję strategiczno-kreatywną dla marek Radio ZET i Chilli ZET. Spośród wszystkich, którzy stanęli do przetargu agencja Brasil niezaprzeczalnie była najlepsza" – uważa Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia ZET i Chilli ZET.

Zwycięska agencja podpisze z Grupą Eurozet roczny kontrakt.

Agencja Brasil znana jest m.in. z przygotowania kampanii reklamowej Netii z udziałem Tomasza Kota, która została nagrodzona w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010.


Reklama
Reklama