7,7 % - szczęśliwe siódemki dla Trójki Polskiego Radia

Reklama
Trójka Polskie RadioTrójka Polskiego Radia może się pochwalić kolejnym rekordem w badaniach słuchalności przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC dotyczących fali luty – kwiecień 2010. Najnowsza fala badań pokazała, że Trójka zyskuje coraz mocniejszą pozycję w tzw. grupie komercyjnej.



Udział Trójki w czasie słuchania w grupie słuchaczy pomiędzy 16 a 49 rokiem życia wyniósł 7,7%, czyli o 2,2% więcej w stosunku do ubiegłego roku. Jest to najlepszy wynik w historii badań RadioTrack.

„Cieszę się, że mamy tak liczne grono młodych, lojalnych Słuchaczy. Ten wynik świadczy o zaufaniu, na które nieustannie wspólnie pracujemy. Trójka to naprawdę najlepszy wybór i wciąż to udowadniamy” – mówi Jacek Sobala, dyrektor – redaktor naczelny Trójki Polskiego Radia.


Reklama
Reklama