MUZO.fm to ponadregionalna muzyczna stacja radiowa z rozbudowanym serwisem informacyjno -biznesowym. Będzie dostępna w 11 największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie i Bydgoszczy.
Rock Radio rozpoczęło kampanię reklamową audycji „Książę i żebrak”, prowadzonej przez znanego satyryka Kuby Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta. Działania promocyjne prowadzone w październiku obejmą internet, kina i nośniki reklamy zewnętrznej w polskich miastach.
Z początkiem października Iga Mackiewicz obejmie stanowisko dyrektora programowego sieci Eska. Jej zastępcą zostanie Olgierd Wojtkowiak, który nadal będzie pełnił obowiązki dyrektora muzycznego radia Eska. Funkcje sekretarza redakcji i koordynatora sieci sprawować będzie Michał Celeda.
16 września RMF FM zaprezentuje ostatnią nowość programową jesiennej ramówki. Będzie to „Zaradna i romantyczna”, radiowy poradnik Joanny Koroniewskiej, która pomagać będzie słuchaczkom w różnych życiowych sytuacjach. Podpowie m.in. w co się ubrać na pierwszy obiad u teściowej i jak dbać o zdrowie.
We wrześniu RMF Maxxx będzie obchodziło swoje 10 urodziny. Z tej okazji na antenie pojawiła się m.in. nowa zabawa „Tak się składa… że mamy 10 lat”. Za najciekawsze życzenia wysłane za pośrednictwem aplikacji MAXXXConnect, w prezencie dla słuchaczy przygotowano 200 smartfonów Nokia X.
Radio ZET Gold wprowadził jesienną ramówkę. W programie pojawi się więcej wiadomości lokalnych. Powrócą też lokalne poranki. „Zawsze rano! Radio ZET Gold” to poranny program lokalny nadawany od 6:00 do 10:00. Prowadzący nie przeoczą niczego o czym „mówi się w mieście”.