Zwiększa się liczba słuchaczy radia RMF MAXXX

.

RMF MaxxxRośnie słuchalność Radia RMF MAXXX w największych miastach i aglomeracjach Polski, liczących powyżej pół miliona mieszkańców. Jak wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, zasięg dzienny RMF MAXXX w tej grupie docelowej, wśród osób w wieku 15-34 lat wynosi obecnie 10,9%.

W. Szpilman w programie „Tym żyło radio” w Trójce

.

Polskie Radio TrójkaTrójka nada kolejną audycję z cyklu „Tym żyło radio”. W piątek o godzinie 09:15 w paśmie „Tu Baron” Michał Nogaś i Wojciech Włodarczyk prezentują bezcenne, często zapomniane archiwalne taśmy podane na nowo. Najważniejsze, najciekawsze wydarzenia, o których mówiło Polskie Radio.

Dziennikarze Radia Plus Zielona Góra nagrodzeni

.

Radio PlusPodczas gali, w Galerii Porczyńskich w Warszawie, Monika Bartkowicz i Tomasz Biel – dziennikarze Radia Plus Zielona Góra, odebrali Nagrodę im. Mieczysława Orłowicza. Jest ona przyznawana za najlepsze materiały dziennikarskie promujące regionalne atrakcje i produkty turystyczne.

„Jak uniknąć pułapki kredytowej” w Jedynce PR

.

Jedynka Polskie RadioNa antenie Programu 1 Polskiego Radia ruszyła II edycja akcji pt. „Jak uniknąć pułapki kredytowej”. Projekt realizowany jest przez radiową Jedynkę i portal polskieradio.pl na rzecz Narodowego Banku Polskiego. Koordynatorem akcji jest kompania artystyczno – promocyjna TOProduction.

Agnieszka Radawiec nowym dyrektorem promocji Radia ZET

.

Radio ZETAgnieszka Radawiec obejmie stanowisko dyrektora promocji Radia ZET i Chilli ZET. Będzie odpowiedzialna m.in. za strategię promocji i komunikację reklamową. Zgodnie z zapowiedziami Agata Dyląg, dotychczasowa dyrektor rozstaje się z Grupą Eurozet, dla której pracowała od 17 lat.

IV Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena w Dwójce PR

.

Dwójka Polskie RadioW najbliższą niedzielę, 21 marca, w Warszawie rozpocznie się XIV Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena. Program 2 Polskiego Radia, patron medialny przedsięwzięcia, zaprasza słuchaczy na transmisje czterech koncertów tegorocznego festiwalu.

Nowa kamapania wizerunkowa Chilli ZET

.

Radio ZET Chilli„Nastaw się na chill out” – pod takim hasłem rusza nowa kampania wizerunkowa radia Chilli ZET. Reklamy promujące rozgłośnię oraz jej częstotliwości lokalne można zobaczyć w Internecie na stronach serwisów onet.pl oraz wp.pl. 19 marca br. rozpocznie się kampania w magazynach kolorowych.

10 półfinalistów w konkursie Antyradia - „Anty-Fest 2010”

.

AntyradioZ 61 kapel, które przeszły do drugiego etapu „Anty-Festu 2010” organizowanego przez Antyradio, zostało wyłonionych 10 półfinalistów. Decyzja należała do słuchaczy. Mogli oni głosować na swoich kandydatów na stronie www.antyradio.pl. Zainteresowanie było duże. Oddano ponad 60 tysięcy głosów.