Na antenie Programu 1 Polskiego Radia ruszyła II edycja akcji pt. „Jak uniknąć pułapki kredytowej”. Projekt realizowany jest przez radiową Jedynkę i portal polskieradio.pl na rzecz Narodowego Banku Polskiego. Koordynatorem akcji jest kompania artystyczno – promocyjna TOProduction.
Agnieszka Radawiec obejmie stanowisko dyrektora promocji Radia ZET i Chilli ZET. Będzie odpowiedzialna m.in. za strategię promocji i komunikację reklamową. Zgodnie z zapowiedziami Agata Dyląg, dotychczasowa dyrektor rozstaje się z Grupą Eurozet, dla której pracowała od 17 lat.
W najbliższą niedzielę, 21 marca, w Warszawie rozpocznie się XIV Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena. Program 2 Polskiego Radia, patron medialny przedsięwzięcia, zaprasza słuchaczy na transmisje czterech koncertów tegorocznego festiwalu.
„Nastaw się na chill out” – pod takim hasłem rusza nowa kampania wizerunkowa radia Chilli ZET. Reklamy promujące rozgłośnię oraz jej częstotliwości lokalne można zobaczyć w Internecie na stronach serwisów onet.pl oraz wp.pl. 19 marca br. rozpocznie się kampania w magazynach kolorowych.
Z 61 kapel, które przeszły do drugiego etapu „Anty-Festu 2010” organizowanego przez Antyradio, zostało wyłonionych 10 półfinalistów. Decyzja należała do słuchaczy. Mogli oni głosować na swoich kandydatów na stronie www.antyradio.pl. Zainteresowanie było duże. Oddano ponad 60 tysięcy głosów.