100 000 klientów potrójnej usługi w Multimedia Polska

Reklama
Multimedia PolskaMultimedia Polska – operator telewizji kablowej, osiągnął liczbę 100 000 abonentów potrójnej usługi. Z tej okazji wyłoniono stutysięcznego abonenta. Jest nim Anna Malinowska z Wrocławia. Z tej okazji Anna Malinowska otrzymała w prezencie od przedstawicieli sieci kablowej sprzęt muzyczny.



Na wrocławskim rynku Multimedia działają już 10 lat. Spółka zakończyła właśnie modernizację swojej sieci światłowodowej. Nowoczesna sieć pozwoli między innymi na zwiększenie prędkości Internetu. Od początku tego roku klienci z Wrocławia mogą też korzystać z odświeżonego biura obsługi klienta przy ul. Powstańców Śląskich 123.

„Coraz więcej osób aktywnie korzysta z pakietów usług. Tendencje rynkowe wskazują, że taki wzrost będzie się utrzymywał. Sprzedaż pakietów to istotny element naszej strategii. Konsekwentnie promujemy usługi pakietowe i zachęcamy naszych abonentów, aby dokupowali usługi do tych, które już posiadają” – mówi Marcin Grodzicki, Regionalny Kierownik Sprzedaży Multimedia Polska.

Z najnowszej analizy UKE dotyczącej cen wybranych pakietów usług w 2011 r. wynika, że pakiet triple play Multimedia Polska jest najtańszy na rynku. Za opcję z internetem 6 Mb/s i umową na 12 miesięcy konsument zapłaci średnio 109,4 zł miesięcznie, a więc znacznie mniej niż przy niższych prędkościach i dłuższych okresach zobowiązania u innych operatorów.

Telefon, internet i telewizja w jednym – to już standard w ofercie większości dużych operatorów kablowych. Cieszą się one wśród klientów coraz większą popularnością ze względu na wygodę i oszczędność.


Reklama
Reklama