Vectra przedstawia liczbę abonentów usług

Reklama
VectraVectra, drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w Polsce, przekroczyła liczbę 300 tys. abonentów internetu tradycyjnego i 100 tys. abonentów telefonu stacjonarnego. Do końca bieżącego roku planuje pozyskać dodatkowo 40 tys. internautów oraz 20 tys. abonentów telefonicznych.



5 pakietów internetowych

Jednocześnie Vectra stale zwiększa liczbę internautów internetu mobilnego – obecnie ma ich 10 tysięcy.

Abonenci mają do wyboru 5 pakietów internetowych, różniących się od siebie prędkością przesyłu danych do i od abonenta. Wyróżnikiem Internetu Vectry jest „Taryfa Nocna”, w ramach której w godzinach od 24:00 do 12:00 prędkość łącza automatycznie zwiększa się dwukrotnie bez dodatkowych opłat.

Natomiast 10 tysięcy obecnych użytkowników Mobilnego Internetu Vectry na czas wakacji otrzymuje 25% zniżkę na każde doładowanie konta.

5 planów taryfowych

Abonenci Vectry mogą wybierać spośród 5 różnych planów taryfowych, pomagających dostosować usługę do indywidualnych potrzeb. Wyróżnikiem oferty telefonicznej Vectry są m.in. pakiety darmowych minut na kierunki stacjonarne, tanie minuty na połączenia do sieci komórkowych, bezpłatne rozmowy w sieci Vectry.

„Vectra funkcjonuje na wielu rynkach i na każdym z nich mierzy się z rosnącą liczbą konkurencyjnych usług telekomunikacyjnych. Mimo tego notujemy stały wzrost abonentów w każdej kategorii. Jesteśmy przekonani, że osiągamy go różnorodnością oferowanych produktów, a także systematycznym podnoszeniem jakości obsługi klienta.

Staramy się w miarę harmonijnie używać pełnego zestawu nowoczesnych narzędzi, które budują lojalność dotychczasowych klientów i pomagają pozyskać nowych” – powiedział Tomasz Żurański, prezes Vectra S.A.


Reklama
Reklama