„Wyprzedaż Arsenału” – nowa kampania Multimedia Polska

Reklama
Multimedia PolskaMultimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do Internetu. Akcja prowadzona pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” potrwa do końca lutego. Kampania prowadzona jest w Internecie m.in.: Adkontekst, SmartContext, Google oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork.



Postać Generała „twarzą” kampanii

„Kampania opiera się na nowym sposobie komunikowania usług naszej firmy. Wykorzystujemy postać Generała, który jest postacią zarówno przyjazną jak i charyzmatyczną. Spełnia również funkcję przewodnika po świecie Multimediów. Jego sposób zachowania i mówienia mają formę silnego (lecz utrzymanego w formie humoru) bodźca zachęcającego do działania (Call-to-Action!). Wierzymy że postać Generała przypadnie do gustu naszym obecnym i przyszłym klientom, a w konsekwencji wpłynie pozytywnie na sprzedaż usług” – mówi Przemysław Rogowski, Zastępca Dyrektora Departamentu ds. Komunikacji Marketingowej Multimedia Polska.

Za koncepcję i produkcję kampanii odpowiada agencja Adking.


Reklama
Reklama