Nowe logo operatora telekomunikacyjnego INEA

Reklama
INEAINEA – największa sieć telewizji kablowej w Wielkopolsce, odświeżyła swój wizerunek. Operator wprowadził nowy logotyp, a także nowy kolor korporacyjny. Dotychczasowy znak kabla i kulki w logotypie operatora zastąpił symbol, który ma obrazować „bliskość, wzajemność i globalność”.



Aktualnie używane trzy kolory przemieniły się w jeden turkusowy. Nowe logo po raz pierwszy zostało wykorzystane w kampanii promocyjnej dotyczącej przyspieszenia Internetu pod hasłem „Życie nabiera tempa”.

INEA postanowiła odświeżyć swój wizerunek ze względu na rozwój usług, również spoza technologii kablowej. Oprócz tego dotychczasowe logo było już przestarzałe.

Ponadto spółka pracuje nad wzmocnieniem marki, w czym między innymi ma jej pomóc dostosowanie się do trendów rynkowych – wykorzystanie przyjaznej grafiki i interesującej kolorystyki. Turkusowy ma oznaczać dynamikę, energię, wszechstronność i zdolność do kreacji. Jest także kontynuacją koloru znaku kabla w poprzednim logotypie.

INEA zapowiada, że wdrażanie nowego znaku graficznego będzie miało charakter ewolucyjny i zostanie zakończone do początku II kwartału 2011 roku.


Reklama
Reklama