Nowa kampania reklamowa sieci kablowej UPC

UPCZ okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które w czerwcu rozpoczną się w Republice Południowej Afryki, UPC przygotowało kampanię poświęconą tematyce futbolowej. Celem tej akcji jest pokazanie, że dzięki usługom UPC, abonenci mają możliwość doświadczyć emocji związanych z futbolem.



Kampania jest obecna w telewizji, Internecie, prasie, outdoorze, lokalnych stacjach radiowych oraz mediach własnych UPC.

W ramach akcji promowana jest usługa Telewizji Cyfrowej UPC z dekoderem z nagrywarką, a także Internet Fiber Power oraz taryfy telefoniczne. Hasło przewodnie kampanii to „Przeżyj wyjątkowe sportowe emocje z UPC”. Pakiet trzech usług reklamowany jest dodatkowo hasłem: „Oglądaj mecze, sprawdzaj wyniki online, porozmawiaj ze znajomymi”, co odnosi się do możliwości, jakie oferują telewizja cyfrowa, Internet Fiber Power oraz Telefon UPC.

Hasłem „Zatrzymaj, nagraj i obejrzyj jeszcze raz kluczowe momenty gry”, promowana jest oferta telewizji cyfrowej z nagrywarką. Kampania futbolowa UPC w Polsce potrwa do połowy czerwca i jest elementem ogólnoeuropejskiej akcji promującej cyfrowe usługi kablowe operatora, przygotowaną przez UPC Broadband.

Kampania promocyjna widoczna będzie w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych (Polsat, TVN, TV4, TVN 7, Polsat Sport, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo), w internecie (portale: Onet, Interia, Wirtualna Polska, o2, 90miut), w prasie (gazety: Metro, Przegląd Sportowy, Przegląd Sportowy – Skarb Kibica). UPC będzie także reklamować kampanię futbolową w lokalnych stacjach radiowych – Aplauz, RAM (Wrocław), Alfa, Wanda Złote Przeboje (Kraków), Kolor (Warszawa), Radio Kaszebe (woj. pomorskie), Piekary (woj. śląskie), Na Fali - Złote Przeboje (Szczecin).

Jednym z elementów kampanii będzie zaplanowany na czerwiec konkurs dla internautów, w którym będą do wygrania nagrody – MacBooki, iPody nano oraz oficjalne piłki Mundialu 2010 – Adidas Jabulani. Nagrody trafią do internautów, którzy nakręcą najlepsze filmy wideo prezentujące ich umiejętności żonglowania piłką i wykonywania z nią spektakularnych trików.

Zwycięskie filmy zostaną wybrane przez samych użytkowników sieci, którzy zarejestrują się na platformie internetowej przygotowanej specjalnie na potrzeby tego konkursu.


Reklama