Sieci kablowe

UPCZ okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które w czerwcu rozpoczną się w Republice Południowej Afryki, UPC przygotowało kampanię poświęconą tematyce futbolowej. Celem tej akcji jest pokazanie, że dzięki usługom UPC, abonenci mają możliwość doświadczyć emocji związanych z futbolem.

Więcej…

Aster„Przygotuj się na mundial”, pod takim hasłem Aster rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców. W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR umożliwiające m.in. nagrywanie emisji piłkarskich rozgrywek.

Więcej…

UPCUPC – największy operator telewizji kablowej w Polsce, na razie nie planuje wprowadzenia pozostałych kanałów, należących do Viasat Broadcasting . W ofercie UPC nie znajduje się Viasat History oraz najnowszy kanał Viasat Nature. Operator nie wyklucza jednak przyjęcia oferty nadawcy w przyszłości.

Więcej…

INEAINEA - operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce rozszerza ofertę telewizyjną o zapowiadane programy nSport i nSport HD. Programy są dostępne w transmisji testowej dla abonentów wybranych pakietów tematycznych telewizji cyfrowej. W ofercie sieci dostępnych jest 141 kanałów.

Więcej…

UPCUPC w usłudze telewizji cyfrowej uruchomiła Strefę dla dzieci. Dzięki Strefie, możliwy jest jednoczesny podgląd wszystkich programów dziecięcych, a młodzi użytkownicy UPC i ich rodzice, będą mogli za pomocą pilota, nawigować pomiędzy kanałami dziecięcymi i wybierać ulubiony program lub film.

Więcej…

Multimedia PolskaMultimedia Polska została nagrodzona Złotym Laurem Infotela, nagrodą branżowego pisma telekomunikacyjnego. Uznanie kapituły konkursu w kategorii media elektroniczne zyskał aMazing TV, pierwszy na polskim rynku interaktywny kanał telewizyjny, dostępny wyłącznie w sieci Multimedia.

Więcej…