„Przygotuj się na mundial”, pod takim hasłem Aster rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców. W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR umożliwiające m.in. nagrywanie emisji piłkarskich rozgrywek.
UPC – największy operator telewizji kablowej w Polsce, na razie nie planuje wprowadzenia pozostałych kanałów, należących do Viasat Broadcasting . W ofercie UPC nie znajduje się Viasat History oraz najnowszy kanał Viasat Nature. Operator nie wyklucza jednak przyjęcia oferty nadawcy w przyszłości.
INEA - operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce rozszerza ofertę telewizyjną o zapowiadane programy nSport i nSport HD. Programy są dostępne w transmisji testowej dla abonentów wybranych pakietów tematycznych telewizji cyfrowej. W ofercie sieci dostępnych jest 141 kanałów.
UPC w usłudze telewizji cyfrowej uruchomiła Strefę dla dzieci. Dzięki Strefie, możliwy jest jednoczesny podgląd wszystkich programów dziecięcych, a młodzi użytkownicy UPC i ich rodzice, będą mogli za pomocą pilota, nawigować pomiędzy kanałami dziecięcymi i wybierać ulubiony program lub film.
Multimedia Polska została nagrodzona Złotym Laurem Infotela, nagrodą branżowego pisma telekomunikacyjnego. Uznanie kapituły konkursu w kategorii media elektroniczne zyskał aMazing TV, pierwszy na polskim rynku interaktywny kanał telewizyjny, dostępny wyłącznie w sieci Multimedia.
Sieć kablowa Vectra, udostępnia swoim klientom największą na rynku liczbę telewizyjnych kanałów filmowych. W tej kategorii jest najlepsza wśród wszystkich operatorów, włączając platformy satelitarne. Aktualnie operator Vectra oferuje swoim abonentom 27 kanałów filmowych.