Sieci kablowe

Multimedia PolskaMultimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do Internetu. Akcja prowadzona pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” potrwa do końca lutego. Kampania prowadzona jest w Internecie m.in.: Adkontekst, SmartContext, Google oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork.

Więcej…

UPCTelewizja Cyfrowa UPC uruchomiła nową interaktywną usługę - „Strefa Filmowa”. Dzięki niej, abonenci sieci, mają jednoczesny podgląd 12 kanałów filmowych. Teraz każdy pasjonat kina, będzie mógł w jednym miejscu zobaczyć aktualnie nadawane na danych kanałach propozycje filmowe.

Więcej…

UPC20 grudnia br. UPC wprowadziło do oferty nowy kanał TVP Seriale, który dostępny będzie dla wszystkich abonentów Telewizji Cyfrowej UPC. Oferta nowego kanału państwowego nadawcy przeznaczona jest dla fanów polskich kultowych seriali, nadawanych 20 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu.

Więcej…

Multimedia PolskaMultimedia Polska – operator telewizji kablowej, rozszerzył pakiet premium o kanał Filmbox Family, należący do firmy SPI International Polska. Stacja została stworzona specjalnie dla młodzieży i ich rodziców. W ramach promocji operator odkodował kanał Filmbox Extra dla wszystkich abonentów.

Więcej…

UPCOferta kanałów sportowych UPC została poszerzona o nowy, poświęcony piłkarskim rozgrywkom ligowym w Europie Canal+ Gol. Tym samym UPC umacnia swoją pozycję operatora oferującego najszerszy wybór kanałów o tematyce sportowej. Canal+ Gol dołączył do Pakietu Premium Canal+.

Więcej…

UPCSieć kablowa UPC przygotowała nową akcję lojalnościową „3x3” dla swoich abonentów. UPC nagradza abonentów korzystających z 3 usług od 3 lat. Tym razem główną nagrodą jest wycieczka dla 4 osób do Hollywood ufundowana przez Universal Channel oraz 13th Street Universal.

Więcej…