TVN CNBC – kanał o tematyce biznesowej, dołączył do pakietu Select HD, który jest dostępny w cyfrowej ofercie sieci kablowej UPC. Do tej pory stacja była dostępna tylko w najwyższym pakiecie cyfrowej oferty, w pakiecie Max HD. Aktualnie ilość kanałów w pakiecie Select HD wzrosła do 84 pozycji.
Do oferty Telewizji Cyfrowej UPC dołączyła Czwórka Polskie Radio. To interaktywny telewizyjny kanał muzyczny, prezentujący popularną stację radiową na wizji. Jego innowacyjność zaznacza się przede wszystkim w równoległym nadawaniu fal radiowych i emisji programu telewizyjnego.
Sundance Channel, oferujący widzom produkcje niezależnego światowego kina oraz filmy dokumentalne, dołączył do oferty Telewizji Cyfrowej UPC. UPC jest jedynym operatorem w Polsce posiadającym ten kanał w ofercie. Program jest nadawany w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami.
Multimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do Internetu. Akcja prowadzona pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” potrwa do końca lutego. Kampania prowadzona jest w Internecie m.in.: Adkontekst, SmartContext, Google oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork.
Telewizja Cyfrowa UPC uruchomiła nową interaktywną usługę - „Strefa Filmowa”. Dzięki niej, abonenci sieci, mają jednoczesny podgląd 12 kanałów filmowych. Teraz każdy pasjonat kina, będzie mógł w jednym miejscu zobaczyć aktualnie nadawane na danych kanałach propozycje filmowe.
20 grudnia br. UPC wprowadziło do oferty nowy kanał TVP Seriale, który dostępny będzie dla wszystkich abonentów Telewizji Cyfrowej UPC. Oferta nowego kanału państwowego nadawcy przeznaczona jest dla fanów polskich kultowych seriali, nadawanych 20 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu.