TV Puls osiągnęła o 100% wzrost oglądalności

Reklama
TV PulsTV Puls osiągnęła rekordowy wynik oglądalności swojej ramówki. W pierwszym miesiącu wiosennej ramówki, telewizja osiągnęła 100% wzrostu oglądalności. Udziały w rynku telewizyjnym TV Puls wzrosły z 0,79% w marcu ubiegłego roku do 1,57 % w marcu 2010 w grupie komercyjnej.



TV Puls ruszyła z nową wiosenną ofertą programową 1 marca. W sezonie wiosennym stacja stawia na atrakcyjne i nowoczesne programy rozrywkowe, które z każdym tygodniem przyciągają coraz więcej widzów. Magdalena Błaszczyk, zastępca dyrektora programowego stacji komentuje sukces wiosennej oferty programowej:

„Zrobiliśmy wiosenne porządki w ramówce, po dokładnej analizie uporządkowaliśmy pasma, wzmocniliśmy prime time i znakomicie trafiliśmy z ofertą programową szczególnie do najmłodszych widzów, oraz do widzów pasma wieczornego, które przyciąga świetną rozrywką. Teraz intensywnie pracujemy nad dalszym wzmocnieniem naszej oferty na lato i jesień 2010".

TV Puls jest najprężniej rozwijającą się stacją naziemną w Polsce. Od czasu wprowadzenia nowej, konkurencyjnej oferty programowej we wrześniu 2009 r. stacja systematycznie wspina się w notowaniach oglądalności pierwszej dziesiątki stacji telewizyjnych. Z końcem lutego 2010 jedynym właścicielem TV Puls został prezes Dariusz Dąbski, który zapowiedział, że jego priorytetem jest dalsze wzmacnianie konkurencyjności stacji oraz przygotowanie drugiego kanału, który wspólnie z TV Puls wystartuje na multipleksie cyfrowej telewizji naziemnej.


Reklama
Reklama