Grupa 4+ należy do państwowego nadawcy
Wyniki należy rozpatrzyć w dwóch kategoriach wiekowych 4+ oraz 16-49. W grupie 4+ najchętniej oglądaną stacją było TVP1. W lutym kanał uzyskał 10,43% udziałów w rynku telewizyjnym. Na drugim miejscu z nieco mniejszym wynikiem zameldował się prywatny konkurent medialny tj. Polsat z wynikiem 10,41%. Podium w miesiącu lutym zamyka TVN z udziałami na poziomie 9,65%. Najmniejsze udziały z tzw. Wielkiej Czwórki uzyskało TVP2 z wynikiem zaledwie 8,70%.
Zmiana wyników w grupie komercyjnej
Telemetria za miesiąc luty całkiem inaczej przedstawiają się w grupie wiekowej 16-49 (komercyjnej). Na pierwszym miejscu znalazła się stacja TVN z wynikiem 13,08%. Drugą pozycję przejął Polsat, który zanotował 11,88%. Trzecie miejsce przypadło TVP2 z wynikiem 7,33% udziałów w rynku. Co ciekawe poza podium w tej grupie wiekowej znalazł się sztandarowy kanał państwowej telewizji tj. TVP1 z wynikiem 7,07%.
Opracowanie na podstawie badań telemetrycznych firmy Nielsen Audience Measurement.