Telemetria. Co Polacy oglądali w Wielkanoc?

Reklama
Oglądalność programów w WielkanocPogoda w święta wielkanocne motywowała do przebywania w domowym zaciszu. Polacy oprócz świątecznego biesiadowania poświęcili czas na telewizję. Jaki program telewizyjny najchętniej przyciągnął widzów w okresie świątecznym?



Badanie przeprowadzone przez Nielsen Audience Measurement obejmowało okres od 31 marca do 2 kwietnia. W ramach medialnego zestawienia pod uwagę były brane trzy grupy wiekowe: 4+, 16-49 oraz 16-59.

Film Polsatu najchętniej oglądany w święta

W grupie 4+ najchętniej oglądany był film komediowy „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” emitowanego w telewizji Polsat. Film obejrzało 3 mln 286 378 tys. widzów. W tym czasie udziały w rynku Polsatu wyniosły 20,80%. Produkcja była również najchętniej oglądana w pozostałych dwóch grupach wiekowych.

Wiejskie klimaty również docenione

Drugie miejsce w grupie 4+ zajął program „Rolnik szuka żony” TVP1 z oglądalnością 3 mln 107 965 tys. widzów. Na podium zameldowały się również „Fakty” TVN z wynikiem 2 mln 879 250 tys. zanotowanym 2 kwietnia.

W grupie komercyjnej 16-49 drugim najchętniej oglądalnym programem był „Kabaret Skeczów Męczących. Radio Muzyka Żarty” na antenie Polsatu z wynikiem 1 mln 91 483 tys. (udziały 19,62%). Pierwszą trójkę zamyka film „Kopciuszek” w TVN z oglądalnością 1 mln 27 442 tys. (udziały 18,02%).

Dwie grupy wybrały to samo

W ostatniej badanej grupie tj.16-59 miejsca na podium są takie same co w grupie 4+. Oglądalność przedstawiała się następująco: program „Rolnik szuka żony” TVP1 z oglądalnością 1 mln 497 528 tys. widzów (15,79%) oraz „Fakty” TVN z wynikiem 1 mln 490 379 tys. widzów (18,05%).


Reklama
Reklama