Bollywood HD zmienia logo i oprawę graficzną

Reklama
Bollywood HD zmienia logoMijają dwa lata, od kiedy na polskim rynku jest dostępny Bollywood HD. Kanał prezentujący wyłącznie indyjskie filmy zmienił logo i oprawę graficzną. Medialnej zmianie ulegną również spoty autopromocyjne, w których będzie dominował kolor czarny i złoty oraz charakterystyczny dla stylu Bollywood - brokat.



Kolory, krajobrazy, muzyka i wybitni aktorzy

Indyjskie produkcje realizowane są z ogromnym rozmachem i przy wykorzystaniu najnowszych technologii. Cechuje je duża emocjonalność, piękne krajobrazy, kolory, muzyka oraz wybitni aktorzy. Bollywood HD trafia do szerokiej publiczności – kobiet, mężczyzn oraz młodzieży. W swojej ofercie posiada filmy o miłości, nasycone piękną muzyką i tańcem, jak również mocne kino akcji pełne popisowych trików kaskaderskich i efektów specjalnych, a także dramaty, thrillery czy komedie.

„Bollywood HD ma charakter kanału kinowego, nasza oferta zawiera mnóstwo filmów, w tym premiery kinowe wprost ze studia Bollywood. Zmiana szaty graficznej kanału była naturalnym krokiem rozwoju Bollywood HD w Polsce i na świecie. Zależało nam na nowoczesnym, bardzo eleganckim stylu, który będzie miał bezpośrednie odniesienie do jakości prezentowanych przez nas filmów (…)” – podsumował Gilad Elazar, Co-Owner BHD, ISG Media

Gdzie oglądać Bollywood HD?

W Polsce bollywoodzkie produkcje mogą oglądać abonenci Toya (pozycja 132) od Pakietu Bogaty oraz Vectra (pozycja 322) od Pakietu Złotego; jak również kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych i ISP, m.in.: SGT, Evio Polska, Sat-Mont-Service, Telkab Tczew, TVK Dipol, SAV, Telekomunikacja Podlasie Sp. z o.o., TEKASO II Piotr Sondej oraz Telsat TV Sp. z o.o.


Reklama
Reklama