Czas wyborów prezydenckich. Polacy wybrali stacje informacyjne

Reklama

W czerwcu życie społeczno-polityczne oparte było o nadchodzące wybory na urząd prezydenta. Polacy chętniej wybierali stacje informacyjne. Na podium znalazły się trzy stacje głównych graczy na rynku medialnym. Która telewizja zdobyła pierwsze miejsce na podium?



TOP3 kanałów informacyjnych

W czerwcu w grupie 4+ pierwsze miejsce zajął TVN24 z wynikiem 5,92%, co średnio wyniosło 342 279 widzów. Na drugim miejscu z wynikiem 5,33% uplasowało się TVP INFO, które średnio oglądało 308 055 osób. Podium zamyka Polsat News z dużo mniejszym wynikiem w porównaniu z pozostałymi stacjami o wartości 2,06% udziałów w rynku.

W porównaniu do ubiegłego roku, największy przyrost udziałów w rynku zanotował TVN24 – wzrost o 1,64 pkt. proc. Na dalszej pozycji TVP INFO, wzrost o 1,53 pkt. proc. oraz Polsat News ze wzrostem o 0,85 pkt. proc.

Źródło danych: Nielsen Audience Measurement

 

Reklama
Reklama