TVN zakończył emisję pierwszego sezonu serialu „Herkules”. Przygody Herkulesa Nowaka i Sylwii Mazur spodobały się widzom. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności. Udziały w rynku pierwszego odcinka w grupie komercyjnej 16-49 wyniosły 9,18%.
Oglądalność pierwszego sezonu „Herkulesa”
Z kolejnymi odcinkami oglądalność rosła i osiągnęła 12,58% w tej samej grupie odbiorców. W czasie emisji TVN zajmował pierwsze miejsce w rynku TV w grupie komercyjnej i drugie w grupie 4+. W porównaniu do nadawanego rok temu w tym paśmie serialu „Chyłka - Inwigilacja” nowa produkcja zyskała 25,6% więcej udziału w grupie komercyjnej.
„Serial „Herkules” zdecydowanie wyróżnia się z głównego nurtu seriali jakie obecnie znajdują się w ofertach programowych wielu stacji telewizyjnych i platform streamingowych. Po wynikach oglądalności całego sezonu, widać, że widzowie tęsknili za klasycznym serialem proceduralnym z dobrą obsadą. Duet głównych bohaterów jaki stworzyli Rafał Maćkowiak z Weroniką Książkiewicz jest jedyny i niepowtarzalny” - mówi Tomasz Cichoń, producent serialu.