Zakończył się turniej tenisowy „US Open”. Wszystkie mecze były transmitowane w Eurosport. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności. Ilu widzów śledziło turniej i jakie udziały w rynku osiągnęła telewizja?
Dwa tygodnie zmagań najlepszych tenisistów
Przez ostanie dwa tygodnie anteny telewizji Eurosport oraz pasmo serwisu Eurosport Extra było wypełnione transmisjami turnieju tenisowego „US Open”. Wśród polskiej widowni mecze cieszyły się dużą popularnością. Rozgrywki średnio oglądało 92 tys. widzów, co jest najlepszym wynikiem oglądalności w historii relacji z „US Open” w Polsce.
Mecz z Igą Świątek najchętniej oglądany
Średni udział w rynku głównej anteny – Eurosport 1 wyniósł 1,7%, co oznacz 31% wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Najwięcej polskich widzów zgromadził mecz drugiej rundy, w którym Iga Świątek pokonała Darię Saville – spotkanie oglądało średnio 552 tys. osób.
Mecz o tytuł, w którym Coco Gauff wygrała z Aryną Sabalenką śledziło średnio 211 tys. widzów, a niedzielny finał mężczyzn pomiędzy Novakiem Djokoviciem i Daniiłem Miedwiediewem oglądało 180 tys. osób.
Kibicowanie przez Internet
Użytkownicy Eurosportu Extra w Playerze, w którym dostępne były wszystkie mecze „US Open” na żywo i z odtworzenia, spędzili na oglądaniu nowojorskiego turnieju około 25% czasu więcej niż przed rokiem – w sumie w serwisie obejrzeli 50 mln minut relacji z Flushing Meadows.