Kino Polska zmieni logo i oprawę graficzną

Nowe logo Kino Polska
Reklama

Kino Polska, kanał emitujący wyłącznie polskie filmy i seriale, 3 czerwca przejdzie metamorfozę wizualną. Stacja zyska nowe logo, oprawę graficzną i muzyczną. Zobacz jakie zmiany czekają widzów.

Nowa oprawa graficzna i muzyczna

Kino Polska przez zmianę logo i oprawy graficznej chce odświeżyć antenę i ją unowocześnić. W ten sposób chce przyciągnąć nowych widzów. Elementem zmienionej oprawy będzie nowe logo Kino Polska, które uzyska odświeżoną czcionkę i inną formę zapisu. Obok nazwy został dodany nowy sygnet, przedstawiający kadr filmowy. 

Wraz z odświeżonym wizerunkiem kanału zmieni się także jego oprawa dźwiękowa, która została dostosowana do bardziej nowoczesnej szaty graficznej, jednocześnie odwołuje się do dotychczasowego motywu muzycznego. Nowa oprawa muzyczna ma być wszechstronna, odpowiednia do różnych nastrojów i gatunków filmowych. Jej skomponowania podjął się muzyk i kompozytor Szymon Wysocki.

Spot z nową oprawą graficzną | Kino Polska/Youtube

„Wraz z wprowadzeniem nowej oprawy kanału chcemy zaintrygować zarówno naszych dotychczasowych widzów, jak i przyciągnąć uwagę nowych. Kręci nas polskie kino, dlatego chcemy zachęcić wszystkich do wyboru Kino Polska - tych młodszych, jak i starszych, przedstawicieli różnych generacji. Stacja pełni ważną rolę w budowaniu tożsamości różnych pokoleń i ich łączeniu, edukując młodszą widownię o ich korzeniach i historii, a starszym widzom przywołując lata ich młodości (…)” - mówi Patrycja Gałązka, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International.

Reklama
Reklama