W tym tygodniu zakończył się czterodniowy „Top of the Top Sopot Festival”. Jaką oglądalność zdobył tegoroczny sopocki festiwal telewizji TVN? Jak wypadły wyniki w porównaniu do ubiegłego roku?
4 dni festiwalowych koncertów
Tegoroczny festiwal „Top of the Top” telewizji TVN trwał od 19 do 22 sierpnia. Tradycyjnie w trakcie wydarzenia młodzi artyści walczyli o statuetkę Bursztynowego Słowika. W tym roku, dzięki głosom widzów, zdobył Oskar Cymus. Ponadto odbyły się koncerty znanych piosenkarzy i zespołów. Dodatkowo festiwal stał się inauguracją jesiennej ramówki TVN Warner Bros. Discovery.
Oglądalność festiwalu „Top of the Top”
Średnia widownia czterodniowego festiwalu wyniosła 1,44 mln osób (to o 236 tys. więcej widzów w porównaniu do ub. roku), co dało 15,68% udziałów w rynku TV w grupie wszystkich widzów. W grupie wiekowej 20-54 wynik wyniósł 15,68%, a wśród widzów w wieku 16-49 – 15,44%. Największą oglądalność zebrał trzeci dzień festiwalu, którego oglądało 1,55 mln widzów.