„Dzień dobry TVN” wygrywa w porannym paśmie

Oglądalność „Dzień dobry TVN” w TVN
Reklama

W ostatnim tygodniu sierpnia do ramówki TVN wróciły codzienne wydania programu śniadaniowego „Dzień dobry TVN”, a do zespołu prowadzących dołączył Maciej Dowbor. Jaką oglądalność uzyskuje program telewizji TVN?

Oglądalność w pierwszym tygodniu nowej ramówki

Według badań telemetrycznych Nielsen Media, tydzień od rozpoczęcia powakacyjnych odcinków „Dzień dobry TVN”, program utrzymuje pierwsze miejsce pod względem oglądalności wśród programów śniadaniowych. 

Program w tygodniu roboczym oglądało średnio około 250 tysięcy widzów, co przełożyło się na 6,6% udziału w rynku w grupie ogólnej. Lepsze udziały poranny program TVN uzyskał w grupie 16-49 lat – 7% oraz w grupie 20-54 lat – 7,8%. 

Więcej widzów w weekendy

Dużo większą popularnością program cieszy się w soboty i niedziele. Średnia liczba widzów to około 400 tysięcy. W grupie ogólnej „Dzień dobry TVN” uzyskał 7,7% udziałów, w grupie 16-49 lat – 10,9%, natomiast w grupie 20-54 lat – 11%.

Reklama
Reklama