„Włącz się na nowo”. TVP Info w nowej odsłonie

Reklama

Stacja informacyjna państwowego nadawcy zaprezentowała się w nowej odsłonie. Zmianie uległ logotyp kanału, oprawa graficzna i muzyczna oraz wyposażenie studia. Prowadzona jest również kampania wizerunkowa.

Kampania wizerunkowa

Władze TVP już od dłuższego czasu zapowiadały zmiany w TVP Info. Przede wszystkim ich celem miało być zerwanie z wizerunkiem stacji propagandowej. Razem ze zmianami technicznymi wystartowała kampania pod hasłem „Włącz się na nowo”, której celem jest przyciągnięcie nowych widzów. Nową odsłonę TVP Info ma wesprzeć szeroko zakrojona kampania reklamowa w mediach, która obejmie telewizję (anteny TVP), radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania online.

Spot reklamowy w ramach kampanii wizerunkowej | TVP Info/Youtube

Nowy logotyp, oprawa i studio

Wraz z inauguracją nowego studia, TVP Info zaprezentowało nowy logotyp oraz oprawę graficzną. Zmieniono nie tylko oprawę paskowo-belkową, ale także poszczególne programy i bloki, w tym czołówki, oprawy dźwiękowe, ściany ledowe oraz grafiki rozszerzonej rzeczywistości. Przemiany objęły antenę TVP Info, portal TVP.info oraz wszystkie profile stacji w mediach społecznościowych. Wkrótce ma zmienić się także wygląd aplikacji mobilnej. Nową oprawę graficzną TVP opracowało we własnym zakresie.

Nowe studio i oprawa graficzna | foto: zrzut TVP Info
Nowe studio i oprawa graficzna | foto: zrzut TVP Info
Nowe studio i oprawa graficzna | foto: zrzut TVP Info
Nowe studio i oprawa graficzna | foto: zrzut TVP Info

Jak powiedział Grzegorz Sajór, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej: „Nowe studio, logotyp i oprawa TVP Info to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol nowego początku. Naszym celem jest odbudowywanie zaufania wśród widzów i budowa oferty programowej dla tych, którzy szukają pełnego obrazu rzeczywistości. Hasło „TVP Info – włącz się na nowo” to nie tylko slogan, ale też zaproszenie do stacji telewizyjnej, która przez lata utraciła zaufanie Polaków.”

 

Reklama
Reklama