Wiosenna ramówka TTV przyniosła zadowalającą oglądalność i stabilne wyniki kilku programów rozrywkowych oraz reality show. Dane potwierdzają zainteresowanie widzów formatami obecnymi w ofercie stacji.
Jaka oglądalność popularnych formatów?
Wiosenna edycja programu „Kanapowcy” osiągnęła średni udział w rynku na poziomie 3,69%, a średnia liczba widzów wyniosła 316 tysięcy. Najchętniej oglądany odcinek przyciągnął 366 tysięcy osób (4,28% SHR). Program uplasował się jako wicelider w grupie komercyjnej.
„Back to School. Prawdziwy Egzamin” emitowany w niedzielne popołudnia uzyskał średni wynik SHR 2,97% i średnią widownię ponad 264 tysięcy osób. Rekordowy odcinek śledziło 412 tysięcy widzów (4,52% SHR).
Reality show „Zakup w ciemno” osiągnął średnią oglądalność na poziomie ponad 411 tysięcy widzów, z wynikiem 3,45% SHR. Najwyższy wynik sezonu to 573 tysiące oglądających i 4,62% SHR.
Stabilne wyniki w wieczornym paśmie
Wieczorne emisje programu „Życie na kredycie” przyciągały średnio 256 tysięcy widzów, osiągając udział 3,01% w rynku. Odcinek z największą oglądalnością zanotował 335 tysięcy widzów i SHR na poziomie 4,13%.