Cartoon Network liderem wśród stacji dla dzieci

Reklama
Cartoon NetworkOd pięciu tygodni Cartoon Network zajmuje pierwszą pozycję w rankingach oglądalności kanałów dla dzieci, stając się najpopularniejszą, dziecięcą stacją telewizyjną w Polsce. W tym okresie kanał osiągnął średnio 1,35 TVR (9% udziału), dystansując pozostałych konkurentów z grupy kanałów dziecięcych. Najnowsze zestawienie oglądalności

W ciągu ostatnich ośmiu tygodni Cartoon Network zajmował również 1. miejsce wśród najchętniej oglądanych stacji wśród młodszych dzieci (4-8 lat) i chłopców.

W październiku Cartoon Network był numerem 1 wśród kanałów dla dzieci generując 1,43 TVR (9% udziału), zajął też 2 miejsce w grupie wiekowej 4-15 w rankingu wszystkich kanałów dostępnych dla odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej. Przez cały miesiąc Cartoon Network był również numerem 1 wśród wszystkich kanałów w grupie wiekowej 4-9 oraz wśród chłopców w wieku 4-15. Wyniki na podstawie danych firmy AGB Nielsen.

Najchętniej oglądane programy

W październikowym zestawieniu najchętniej oglądanych programów dla dzieci, w grupie wiekowej 4-15, pierwsze miejsce zajął teleturniej „Ben 10: Ostateczne wyzwanie”. Program, który zadebiutował na antenie stacji 10 października, miał natychmiastowy wpływ na wyniki kanału, generując oglądalność o 89% większą niż średnia stacji za październik. „Ben 10: Ostateczne wyzwanie” to teleturniej, w którym 36 dzieci z Polski, pod okiem prowadzącego – aktora Marcina Mrozińskiego, może sprawdzić swoją wiedzę na temat ich ulubionego bohatera.

Serial „Scooby-Doo! I Brygada Detektywów”, który zadebiutował na antenie stacji pod koniec sierpnia br. zajmuje 2 miejsce wśród najchętniej oglądanych programów dla dzieci. Dwie pozostałe serie Scooby-Doo emitowane w Cartoon Network oraz oryginalne produkcje stacji takie jak „Ed, Edd i Eddy” oraz „Generator Rex również” znalazły się w top 10 najchętniej oglądanych programów dla dzieci.

Tym samym kanał zdominował zestawienie, w którym na 10 programów 9 emitowanych jest na antenie Cartoon Network.


Reklama
Reklama