Kampania reklamowa 8. sezonu „Gotowe na wszystko”

Reklama
FOX LifeFOX Life rozpoczął promocję ostatniego sezonu serialu „Gotowe na wszystko”. Kampania marketingowa, która rozpoczęła się na początku miesiąca i potrwa cztery tygodnie. Działania reklamowe prowadzone będą m.in. na wszystkich kanałach z portfolio FOX International Channels Poland.



FOX Life z promocją finałowego sezonu

Kampania będzie widoczna również w prasie oraz w Internecie. Reklamy pojawią się w wybranych tytułach prasy kobiecej: Party, Flesz, Joy, InStyle, Gala oraz Naj, a także w prasie telewizyjnej: Gazeta Telewizyjna, Fakt TV, Super Express TV.

W Internecie zaplanowano kampanię na stronach skierowanych do grupy docelowej kanału – kobiet w wieku 25-39: Filmweb, Pudelek, wp.pl, kampanię wideo w serwisach Polsat Ipla, gazeta.pl, ARBO V2 oraz portalach wchodzących w skład pakietu ARBO oraz Glossy Media. Promocję serialu wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google i YouTube.


Reklama
Reklama