Kampania na kanałach Grupy Polsat
Spot reklamuje następujące seriale: „The Simpsons”, „Modern Family” oraz „Glee”.
Emisję spotu zaplanowano na kanałach tematycznych Telewizji Polsat: Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat News, Polsat Film, Polsat Play, Polsat Cafe oraz w TV4 i Superstacji.
Specjalny konkurs z nagrodamiPonadto w spocie jest promowany konkurs dla widzów, w którym do wygrania jest 47 nagród, w tym kino domowe, telewizor LCD oraz gadżety. Aby wygrać jedną z nagród należy wejść na stronę cyfrowypolsat.pl i odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie na 3 pytania dotyczące oferty programowej kanału FOX. Konkurs, który rozpoczął się 13 maja i potrwa 4 tygodnie dodatkowo jest wspierany kampanią w prasie telewizyjnej.
Za opracowanie strategii kampanii oraz jej wdrożenie odpowiadają działy marketingu Cyfrowego Polsatu i FOX International Channels Poland, za produkcję spotu agencja Next Media we współpracy z działem On Air FIC Poland, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MediaCom.
FOX jest znaną, międzynarodową marką. Dzięki strategii programowej, opartej na czołowych amerykańskich produkcjach, należy do najchętniej oglądanych kanałów w Niemczech, Hiszpanii, we Włoszech, w krajach Ameryki Łacińskiej, czy na rynku japońskim. Kanał powstał w 1993 roku, a obecnie dociera do ponad 100 milionów gospodarstw domowych w 100 krajach.