Trójka Polskie Radio wzmacnia swoją pozycję w zasięgu dziennym. Najnowszy raport Radio Track Millward Brown SMG/KRC przynosi kolejny rekord w historii badań. W grupie pomiędzy 20 a 40 rokiem życia zasięg dzienny wyniósł 9,2%. W stosunku do ostatniego kwartału jest to wzrost o 0,5%.
Antyradio to stacja dla odbiorców ceniących sobie muzykę rockową – od klasyki po najnowsze utwory tego gatunku. Tę wizję ma komunikować najnowsza kampania wizerunkowa pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock”. Do jej przeprowadzenia zaplanowano wykorzystanie outdooru, prasy i Internetu.
Katarzyna Piecuch pokieruje zespołem odpowiedzialnym za współtworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnej (ATL, BTL, B2B, PR, projekty patronackie i sponsoringowe) marki Radio ZET. To ostatnia z zapowiadanych zmian w związku z reorganizacją działu promocji Radia ZET i Chilli ZET.
Od ponad roku, dwie największe stacje radiowe - pod względem słuchalności - procesują się o slogan „wielka kumulacja”, który jest wykorzystywany podczas konkursów. Według RMF FM, warszawska stacja Radio ZET, bezprawnie wykorzystywała ten sam slogan podczas swoich konkursów.
RMF FM znalazło się na 12. miejscu listy TOP 50, czyli najsilniejszych marek w Polsce, opracowanej przez BAV Consulting . W tegorocznym badaniu BrandAsset Valuator w Polsce przebadano 1294 marki. Na zlecenie BAV Consulting badanie przeprowadziła agencja Millward Brown.
Trójka zaprasza fanów Wojciecha Manna przed odbiorniki. W poniedziałek o godzinie 21:05 będą mogli wysłuchać transmisji ze Studia Muzycznego Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej, gdzie będzie miał miejsce dwugodzinny benefis popularnego dziennikarza radiowego i telewizyjnego.