Wiosenna nowość TVN - „The Traitors. Zdrajcy”, została pozytywnie przyjęta przez widzów stacji i użytkowników serwisu Player.pl. Telewizja jest zadowolona z wyników oglądalności. Jaka jest oglądalność i udziały w rynku?
Oglądalność programu w TVN
Po emisji sześciu odcinków, stacja pozostaje liderem pasma w grupie komercyjnej, co przekłada się na 11,16% udziałów w grupie 16-49 (10,73% w grupie 20-54 i 7,48% w grupie ogólnej). „The Traitors. Zdrajcy” podnosi średnie wyniki stacji.
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek „The Traitors. Zdrajcy”, który osiągnął wynik na poziomie 13,9% w grupie wiekowej 20-54 i 14,30% w grupie 16-49. Średnia oglądalność „The Traitors. Zdrajcy” wynosi 708 853 widzów.
Wyświetlenia w serwisie Player.pl
„The Traitors. Zdrajcy” znalazło się w czołówce najchętniej oglądanych formatów w serwisie tej wiosny, a łączna liczba wyświetleń przekroczyła 1,5 mln.