TV Puls odnotowała wysoki wynik oglądalności w okresie świąt wielkanocnych. Stacja wysunęła się na pozycję lidera w grupie wiekowej 16-59 lat. Sprawdź, jakie udziały w rynku zanotowała stacja w tym czasie.
Pierwsze miejsce w naziemnej telewizji
Przez trzy wolne dni (30 marca – 1 kwietnia) TV Puls uplasowała się na pierwszym miejscu wśród widzów DVB-T w grupie wiekowej 16-59 lat. Najwyższy udział w rynku uzyskała 30 marca i wyniósł 10,67%. W kolejnych dniach oglądalność wyniosła 8,79% oraz 9,40%.
Odbicie po „rabunkowym refarmingu”
„Po zakończonym rabunkowym tzw. refarmingu, czyli zmianie standardu nadawania telewizji naziemnej, kiedy urzędnicy państwowi uprzywilejowali TVP kosztem nadawców komercyjnych, TV Puls krok po kroku wraca na swoją pozycję lidera centrum rodzinnej rozrywki” – powiedział Dariusz Dąbski, prezes TV Puls.