750 mln wyświetleń kanałów TVN Warner Bros. Discovery na YouTube

Wyświetlenia kanałów TVN Warner Bros. Discovery na YouTube

16 kanałów na YT należących do TVN Warner Bros. Discovery wygenerowało ok. 750 milionów wyświetleń w pierwszym półroczu br. i zgromadziło niemal 9,2 milionów subskrybentów. Które kanały są najchętniej odwiedzane przez internautów?

10 mln interakcji

Najchętniej oglądanym kanałem nadawcy na YouTube jest TVN7 – w trakcie analizowanego okresu zdobył on ok. 221 mln wyświetleń. Na drugim i trzecim miejscu w rankingu znalazły się TVNpl oraz TTV – z odpowiednio ponad 103 mln i niemal 88 mln odsłon. Zaangażowanie oglądających materiały TVN Warner Bros. Discovery na YouTube w pierwszej połowie 2022 roku osiągnęło poziom blisko 10 mln interakcji.

Największą wierną widownię w pierwszym półroczu 2022 zgromadziły kanały TVNpl – 2,3 mln subskrypcji, TVN Series – 1,6 mln subskrypcji oraz TVN Talent Show – z 1,1 mln subskrypcji. Według danych YouTube, kanałami odwiedzanymi przez największą liczbą Unikalnych Użytkowników (UU) w 2022 były TVN Series – z niemal 4 mln UU, TVN7 – z blisko 3 mln UU oraz Player – z ponad 2,8 mln UU.

Mężczyźni chętniej oglądają materiały TVN Warner Bros. Discovery

54% oglądających materiały TVN Warner Bros. Discovery na YouTube identyfikuje się jako mężczyźni. Kobiety stanowią 46% całej widowni. W podziale na wiek, trzema największymi grupami widzów kanałów nadawcy na platformie YouTube są osoby liczące od 18 do 24 lat (36,5%), od 25 do 34 lat (22,8%) oraz od 35 do 44 lat (20,3%).