16 kanałów na YT należących do TVN Warner Bros. Discovery wygenerowało ok. 750 milionów wyświetleń w pierwszym półroczu br. i zgromadziło niemal 9,2 milionów subskrybentów. Które kanały są najchętniej odwiedzane przez internautów?
10 mln interakcji
Najchętniej oglądanym kanałem nadawcy na YouTube jest TVN7 – w trakcie analizowanego okresu zdobył on ok. 221 mln wyświetleń. Na drugim i trzecim miejscu w rankingu znalazły się TVNpl oraz TTV – z odpowiednio ponad 103 mln i niemal 88 mln odsłon. Zaangażowanie oglądających materiały TVN Warner Bros. Discovery na YouTube w pierwszej połowie 2022 roku osiągnęło poziom blisko 10 mln interakcji.
Największą wierną widownię w pierwszym półroczu 2022 zgromadziły kanały TVNpl – 2,3 mln subskrypcji, TVN Series – 1,6 mln subskrypcji oraz TVN Talent Show – z 1,1 mln subskrypcji. Według danych YouTube, kanałami odwiedzanymi przez największą liczbą Unikalnych Użytkowników (UU) w 2022 były TVN Series – z niemal 4 mln UU, TVN7 – z blisko 3 mln UU oraz Player – z ponad 2,8 mln UU.
Mężczyźni chętniej oglądają materiały TVN Warner Bros. Discovery
54% oglądających materiały TVN Warner Bros. Discovery na YouTube identyfikuje się jako mężczyźni. Kobiety stanowią 46% całej widowni. W podziale na wiek, trzema największymi grupami widzów kanałów nadawcy na platformie YouTube są osoby liczące od 18 do 24 lat (36,5%), od 25 do 34 lat (22,8%) oraz od 35 do 44 lat (20,3%).