TVN24 drugą najchętniej oglądaną TV w tygodniu wyborczym

Oglądalność stacji informacyjnych - Wybory 2023
Reklama

Tydzień wyborczy to przypływ widzów do tradycyjnej telewizji. Widzowie na bieżąco chcą być informowani o przebiegu wyborów jak i wynikach głosowania. Podczas tegorocznych wyborów parlamentarnych też tak było, a stacje informacyjne zebrały rekordową liczbę widzów.

Stacje informacyjne ze wzrostem oglądalności

Badanie dotyczy okresu 9-15 października br. Największą średnią widownię wśród stacji informacyjnych zdobyło TVN24 z wynikiem 8,44% udziałów w rynku TV (424 239 widzów). Ponadto TVN24 odnotowało kolejny sukces, ponieważ w badanym tygodniu zajęło drugie miejsce wśród wszystkich badanych stacji w grupie wiekowej 4+.

Na drugim miejscu wśród stacji informacyjnych uplasowało się TVP INFO z wynikiem 6,74% udziałów w rynku telewizyjnym (338 863 widzów).

Podium zamyka tradycyjnie Polsat News z wynikiem 2,28% (114 781 widzów).

Czwarte miejsce przypadło kanałowi Wydarzenia 24 - stacji informacyjnej należącej do Grupy Polsat – z wynikiem 1,09% (54 948 widzów).

Poniżej prezentujemy zmianę udziału w rynku w porównaniu z tygodniem 2-8 października br.

nazwa 2-8 października 2023 9-15 października 2023 zmiana
TVN24 6,91% 8,44% 1,53 p.p. ⬆️
TVP INFO 5,93% 6,74% 0,81 p.p. ⬆️
1,78% 2,28% 0,50 p.p. ⬆️
Wydarzenia24 0,83% 1,09% 0,26 p.p. ⬆️

Dane: Nielsen Media

Reklama
Reklama