Patronat medialny
Konferencja Geomarketing Now – planowanie kampanii reklamowej
3 grudnia 2014 r. w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się konferencja Geomarketing Now, skierowana w szczególności do osób zajmujących się planowaniem działań mediów.
Wedle szacunków, biznes prowadzony w oparciu o analizy geomarketingowe ma znacznie większe szanse na powodzenie, a umiejętne wykorzystanie zdobytej wiedzy może być gwarantem rentowności. Geomarketing Now ma na celu popularyzację tej wiedzy. Ideą konferencji jest skupienie uwagi potencjalnych odbiorców usług geomarketingowych na tym, jak istotną rolę mogą one odgrywać w procesie sprzedaży, zapewniając większe dotarcie do odbiorców i tym samym generując większy wolumen nabywców. Podczas konferencji zaproszeni eksperci zaprezentują przykłady takich działań i ocenią polski oraz zagraniczny rynek.
Przedstawiciele domów mediowych oraz osoby zajmujące się planowaniem mediów będą mogli zapoznać się m.in. z następującymi zagadnieniami:
• Jak zarobić na informacji geoprzestrzennej?
• Geomarketing w kampaniach reklamowych
• Geomarketing w aplikacjach mobilnych
• Rola lokalizacji nośników w procesie planowania kampanii outdoorowych
Konferencja Geomarketing Now jest częścią projektu Connected Life Magazine – pierwszego w Polsce magazynu, który poświęcony jest m.in. takim zagadnieniom jak smart city, smart home, mHealth czy connected shopping, którego elementem jest geomarketing.
Więcej szczegółów dotyczących Geomarketing Now na stronie: www.connectedevents.pl/geomarketing
24 października pod hasłem „MDO – przyszłość w Twoich rękach” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie odbędzie się Międzynarodowy Dzień Otwarty. Jest to jedna z największych imprez organizowanych przez Biuro Programów Zagranicznych, oraz organizację studencką Erasmus Student Network.
Portal ECHONET objął patronatem medialnym targi wyjazdów zagranicznych dla studentów pod nazwą „Non-corporate! Summer 2012“. Targi odbędą się w trzech miastach na pięciu różnych uczelniach. Studenci będą zapoznani z ofertami, które można połączyć z wakacyjnym wyjazdem.
Portal ECHONET objął patronatem medialnym „Wieczór Autorski” Magdy Kaczmarczyk. Spotkanie będzie poświęcone, trzeciej, ostatniej części Trylogii o miłości. „Spełniona miłość” to ostatnia część historii miłości Agaty i Piotra. ECHONET po raz trzeci został patronem medialnym publikacji.
Portal ECHONET zaprasza na „Wieczór autorski” Magdy Kaczmarczyk, który będzie promował dwie powieści: „Wyśnioną miłość" wydaną w listopadzie 2010 roku i „Zakazaną miłość" wydaną w maju 2011 roku. Obie pozycje to współczesne powieści poruszające kontrowersyjne tematy.
Portal ECHONET objął patronatem medialnym publikację „Wyśniona miłość”. Książka została napisana przez Magdę Kaczmarczyk. Książka jest historią miłości dojrzałego mężczyzny i maturzystki. On jest psychoterapeutą i tarocistą, ona dopiero wkracza na ezoteryczną ścieżkę.
Strona 3 z 5